LONELY

Linus har åkt hem och det känns förjävligt att vara ensam efter två veckor tillsammans. Men det kommer gå fort till sportlovet nu, det vet jag. Det är en så läskig känsla innan man lämnar varandra, man har en klump i magen och känner sig nästan nervös på något vis. Ush. Just nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska bli av. Ska se om jag orkar skriva lite på en svenskauppgift till en bok. Måste ta tag i det nu. Men först duschen!


En bild sen vi var på bio, detta var den enda bilden jag hann ta, sen dog kameran.


En dag bakade vi semlor


Dom blev svingoda och när familjen pregat i sig två var så var det inte långt ifrån att vi satt i spyor

Kommentarer
Postat av: Nina.

Var piercade du naveln? :) Gjorde det ont?

2011-01-10 @ 14:23:53
URL: http://femkronan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0