SPOOKY

Nu ska jag berätta om den dära läskiga saken som hände mig och Linus när han var här. Ni kommer säkert inte tycka det är läskigt, men när två människor som verkligen tror på spökerier och skit ligger tillsammans och skrämmer upp varandra så lovar jag att även ni hade blivit rädda i vårt sällskap.
Vi låg i sängen och skulle sova, tror vi bara låg och snackade den kvällen. Helt plötsligt börjar min iphone lysa och vi bara vafan? För den lyser bara om man trycker på knappen. Efter att den inte lyst på ett tag så säger Linus "om den lyser en gång till är det fan läskigt", ni tror inte den börjar lysa då? Asså fyfan vad rädda vi blev, vi låg och svettades men ingen vågade ha en endaste liten kroppsdel utanför täcket.
Och det sjukaste var att jag tror det var samma dag, så när vi satt och åt så ramlade kastrull-locket av från kastrullen eller något så sa Linus innan det där med mobilen hände att han tror det spökar i vårt hus. Fyfan.
Sen va det lugnt någon kväll sen en kväll när vi precis släckt alla ljusen asså typ två sekunder efter det så börjar mobilen lysa. AHH, skit också.
Sen är min hund helt mysko också han vågar inte gå på vissa stlällen i huset osv. Men jag försöker intala mig själv att han bara är dum i huvet och att det är något fel på min mobil, vilket det mycket möjligt kan vara eftersom att där är massa andra fel på den.

Ajja, det var inte kul att sova själv igår i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0