STÄDNING OCH ÄGGMACKOR

När jag kom till skolan så hade jag håla och det var inte kul att inse att jag hade kunnat sova en timme till. Istället fick jag sitta och göra ingenting i över en timme för att sedan ha en ganska meningslös samhällslektion. Men jag ska inte klaga, sånna här dagar är faktiskt sköna. Jag är så jävla stolt över mig själv också, för jag har verkligen klarat av min gymnasietid extremt bra hittils. MVG på samhälls provet och det känns som allt bara flyter på, visst jag kämpar och pluggar men fan vad det är värt det om jag får ett bra jobb senare!

Slutade vid 12, drog hem och städade lite smått för det var fjädrar i hela rummet efter mitt täcke. Sen har jag käkat äggmackor och bara njutit av att inte ha något jag måste göra. Nu ska jag nog läsa en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0