FANFANFAN

Pratade nyss med Linus och får reda på att han har spytt hela natten och att han har så ont i magen att han inte vet var han ska bli av. Dom är påväg in till sjukhuset nu och dom tror det är blindtarmen. Jag har själv opererat bort blindtarmen men de hindrar inte mig från att bli så in i helvetes orolig. Tänk om något händer så är jag 70 mil bort. Vill fan bara försvinna nu allt är så jävla jobbigt och jag pallar fan inte det. Sover knappt något om nätterna för jag har så jävla ont i lungorna också får jag reda på detta. Helvete asså allt måste gå bra annars vet jag inte vad jag gör. Han är verkligen mitt allt och jag älskar honom mer än något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0