MORMOR 70 ÅR

Drar snart in till Malmö för att fira min söta mormor. Vi ska käka på restaurang och bara mysa. Tror det är buffe och det passar mig utmärkt eftersom jag typ dör av hunger här hemma.
På frefag fyller min pappa 50 och då ska vi ha feting fest. Det värsta som får hända håller dock på att hända, jag håller nog på att bli sjuk. Pappa har haft hög feber i en vecka nu så det hade inte varit så konstigt om han smittat mig. Men får hoppas på att detta går över så jag kan ha riktigt kul på fredag, linus kommer ju på torsdag också. Längtar efter hans pussar och kramar extremt mycket nu!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

2011-10-18 @ 20:39:12
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0