LÄNGTAR

Ligger i sängen och kollar tv. Leila bakar...fyfan vad sugen jag är på goda bakelser o skit nu. Måste baka en kladdkaka med aftet eight i väldigt snart för jag åt de i helgen på "kalas" o de va dödligt gott. Sen blir de halv åtta hos mig innan det äntligen är idol.
Det är sånna här slappa mysdagar jag vill spendera med Linus. Jag längtar så himla myket till jullovet för då kommer vi kunna göra de varenda dag. Om någon missat de så flyttar Linkan hit på jullovet o jag är så sjukt glad för de. Ser fram emot allt som har med det att göra. Tänk när han ligger här o spelar xbox medan jag gör något helt annat. Att bara veta att han e där hela tiden o att vi inte behöver vara vid varandra konstant för tiden tillsammans försvinner liksom inte. Nej fy vad jag längtar så nu får de gärna bli jullov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0