Brrr

Gud vad det är kallt nu förtiden. Ligger här under en filt, min näsa är iskall, hehe.
Skolan idag gick rätt snabbt och sen drog jag hem, satte igång en maskin tvätt och gick ut me hundarna. Har nyss läst en massa bloggar, vilket jag älskar att göra. Har även hunnit göra klart ena arbetet. Det gick ut på att man skulle intervjua två äldre personer om deras skoltid, jag valde mormor och morfar. Men jag intervjuade dem redan någon dag i förra veckan, så idag var det bara till att snabbt skriva ner vad jag tyckte var den största skillnaden ifrån deras tid och min tid. Jag tycker den största skillnaden är att dem blev slagna, fy fasiken vad hemst säger jag bara. Om jag hade varit dem hade jag nog inte ens vågat gå dit, är en riktig mes!
Nu ska jag gå och kolla om tvätten är klar så jag kan torktumla det och sedan tvätta lite mer. Måste ju ha rena kläder tills jag åker till min linus ;)
Skriver antagligen senare igen, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0