dans+idol

Dansen idag var super kul. Älskar att housen är så fartfylld, fastän att låten är ganska lugn så är absolut inte dansen det. Man blir alltid så sjukt svettig när man dansar och hem ifrån dansen fick jag cykla i regn. Det var ganska obehagligt eftersom att jag var svettig och fick endå ta på mig en massa kläder så de klibbade o hade sig samtidigt som regnet öste ner över mig.
En sak som hände när jag cyklade hem som gjorde mig helt paff var att det kom två små killar. Dem kanske var 8år. Lite längre bort går två tjejer, och precis när jag cyklar förbi killarna så vänder sig den ena om mot tjejerna o skriker "HEJDÅ KUKHUVEN". Sen kollade han på mig som "shit, var du där". Jag blev helt så vad tusan sa han, och det var riktigt nära att jag vände tillbaka och fråga han vad va det du sa egentligen. Kunde verkligen inte fatta att den lilla killen sa något sånt. Jag cyklade vidare och kollade bort mot tjejerna och såg att den ena utav dem grät,..men vad skulle jag göra..jag cyklade i alla fall vidare.
Vad är det med folk nuförtiden, 8-åringar som beter sig som 13-åringa...inte bra!

När jag väl kom hem blev det att hoppa in i duschen och sen smörja in mig med bodylotion. Kokade några ägg, och gjorde mig några äggmackor som jag åt när jag kollade på idol. Sen gottade jag mig även med äppelkaka till efterrätt idag igen, MUMS!
Vem är er favorit av dem som uppträdde idag då? Själv har jag två favoriter ifrån idag, och det är Eddie och Jon, dem var ju lätt bäst! Hoppas nu dem går vidare också, annars blir jag faktiskt besviken.

Nej, nu ska jag gå in på facebook och sen vidare in på farmville och happy aquarium, typ en drog :(
Och så ska jag fortsätta snacka med min underbaring Linus. Dagarn går snabbt förbi och snart är det torsdag, och detta skriver jag med världens största leende, samtidigt som Mathilda skicka på msn "tre dagar kvar ;)"
OHH vad jag längtar, snart älskling, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0