HAPPY FAAAAAAAAAAAAACE

Jag är så jävla lycklig! Dansuppvisningen var den roligaste NÅGONSIN. De gick så sjukt bra och jag var så himla lycklig när jag dansade. Var riktigt nervös innan, men då stod sara och jag där precis innan vi skulle gå in och förvandlade nervositeten till pepp, genom kramar och hopp och jaaaaaaaa, FAN VA BRA DE GICK!
När vi sen hade dansat fick vi gå och sätta oss i publiken och kolla. Då var de först en riktigt bra dansgrupp som heter Freestyle Phanatix plus några rappare, men dem var mest dryga FAST en av dem var så sjuuuuuuuuukt grym på att beatboxa. Man tappade ju hakan!
Sen kom då till slut efterlängtade Shan Atci, och han är ju bara fööör rolig, man satt med ett stort leende exakt hela tiden, som i mellanåt förvandlades till ett gapskratt. Ohh I love it!

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder, om det blev någon bra...annars får ni stå ut med dåliga bilder helt enkelt! :D

12 feet!




Dålig bild, men här är då rapparna.





Och här hela Freestyle Phanatix!





Och slutligen Shan the man, men en sjukt dålig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0