Hemma igen!

Nu är jag redan hemma igen. Att gå till skolan på måndagar känns rätt onödigt, men det är endå skönt att det är så kort skoldag så jag ska inte klaga. Började med matte och sedan 40 minuters rast, FETT ONÖDIGT! Och sedan svenska. Gick tio minuter tidigare för att jag då skulle till ungdomsmottagningen. Fy va trevlig hon är som jag snackar med där. Man kan snacka om allt med henne, känns som man känt henne i tusen år.
Visade henne mina ärr sen operationen och vi pratade om Linus och massa olika saker.
Hon frågade en massa frågor, och då fattade jag hur bra jag har det. Vad hon än fårgade så var svaret, jo det är jätte bra, det går jätte bra, jag mår jätte bra eller något liknande. Suveränt ju!
Blodtrycket var bra och inga andra konstigheter. Så med mig hem har jag p-piller för 13 månader, haha det ser riktigt kul ut när man tittar på alla dem dära tabletterna.
Nu blir det äta lite, ta det lugnt och så, sedan vidare till dansen, house idag! :D

Fotade det bara för att jag tycker det är roligare med en blogg med bilder :)


Kommentarer
Postat av: hanna

hejsan allt bra med dig idag ?

2009-09-28 @ 16:55:44
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Ewe (H)<3

Haha, då har vi 2 nog samma såndär vi går till:D hon jag har e osså skit trevlig o man kan prata med henne om allt :D har osså hämtat ut så måga piller nu :DDD

tkr om o läsa när du skriver Melinda :D så längesedan man träffa dig :( saknar ditt spratt ibland :( vifår vara någon dag :DDD

puss <3333

2009-10-05 @ 17:17:27
Postat av: Melinda

Saknar dej med Ewe! Klart som fan att vi måste ses, helt sjukt längesen ju!! <3333

2009-10-05 @ 21:02:14
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0