Mörkt ute!

Jag sitter här och fryser, har nyss ätit två ostmackor.
Men iaf, det är mörkt ute!? Vintern börjar komma,..eller kanske hösten, men vintern låter mysigare.
Jag älskar när man har varit ute och är helt genomfrusen, så kommer man in i värmen, ser julgranen stå där mitt framför sig och så hör man julmusiken. Ohh asså jag verkligen älskar det!

Igårkväll kunde jag inte somna, för jag är så spänd inför torsdag, ser fram emot det något enormt. Därför börjar jag oroa mig att biljetterna ska ta slut, ska köpa sista minuten. Fast köper antingen idag eller imorgon så det ska inte vara någon fara.

Har mycket i min hjärna idag, först till skolan. Sen hem och gå ut med hundarna, sätta igång en masikn tvätt, kolla biljetter (förhoppningsvis köpa!), skriva klart ett arbete och kanske skriva klart ett arbete till, om jag inte blir klar med det i skolan idag. Wuhh jag är stressad känner jag.
Imorgon måste jag packa och köpa smink också, nej fy nu är det mycket på gång, men det är bara att köra igång nu.
Så nu ska jag cykla iväg till skolan och stressa lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0