Ny start!

Va kul, man kunde klicka på en återställnings knapp och få tillbaka sin gamla blogg. Shit vilka texter man hittade där då, ifrån väldigt gamla tider. Eller det är inte så gamla tider egentligen, men det kändes så när man läste de, för de är verkligen sjukt vad saker kan förändras på kort tid.
Hur som helst så är mitt liv på topp! Jag har min underbara Linus och han är de bästa som finns. Om någon läst min blogg innan, så har jag ju skrivit en massa texter, och allt har handlat om Linus, även fast det bara var jag som visste om det. Ni skulle bara veta vad vi kämpat för att få varandra, men den historian får vi ta en annan dag för den är riktigt lång.
Tror jag ska göra lite varma mackor, sätta på bra musik och tagga inför dansen. Ragga idag, shit va kul det är asså! Stor uppvisning på lördag plus en lite mindre, eller det brors på hur man ser på de.
Först ska jag och mina tjej kompisar som har gjort en dansgrupp som heter 12 feet, dansa på en fotbolls match (dansuppvisningen som är lite mindre då), haha i MARIEHOLM! Men kul i alla fall ju! Sen blir de vidare in till Eslöv där Shan the man ska ha sin shoooow, och vi, liksom VI!?! ska dansa där. Roligare kan det ju inte bli. 

Om exakt en vecka åker jag till Linus, och bara tanken gör mig super glad!


För övrigt är min header ful, men jag har inte photoshop så det kan skita sig. Plus att bakgrunden bakom min text är rosa, får man gråta eller? Om någon snäll männsika vet hur man ändrar färgen bakom texten så kan den väl berätta de för mig (A)

Kommentarer
Postat av: sandra

din design är jätte fin!

2009-09-24 @ 18:10:02
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: Kimpaaaaj

det i marieholm är på söndan :O HAHA inte lördan :D

2009-09-24 @ 19:35:36
Postat av: jenny thelin

du är så jäkla söt!

2009-09-24 @ 23:35:50
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0