Tidig morgon

Jag tror jag är uppe alldeles för tidigt, eftersom jag är klar och inte ska cykla förräns om ca 1 timme. Men det är väl skönt, sitta o slappna av lite innan skolan.
Det finns biljetter kvar!!! Men dem kostar fortfarande 700kr så jag väntar tills efter skolan, och då beställer jag, kvittar hur mycket det kostar.

Onsdagar är riktigt sköna dagar i skolan för min del. Har en lång svenska lektion, sen lunch och sen fritidskunskap. Så dagen kommer gå snabbt och det är riktigt skönt för nu vill jag bara ha imorgon, TORSDAG.

Ska göra mig lite frukost nu och sen fortsätta sitta här.
Mamma sa att det var kallt ute idag, fan då, kommer frysa ihjäl påväg till skolan. Nejdå, jag överlever, kommer bara frysa en hel del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0