Undra vem som vinner idol?

Jag undrar verkligen vem som vinner idol, finns ingen just nu som jag känner att "ja, han/hon kommer lätt komma långt". Men jag tycker ju klart vissa är bättre än andra. Haha pappa baloooo, alltså Piotr då, inte min favorit direkt, men det är min brors kompis så lite får man ju hejja för att vara snäll.
Vem tycker ni ska gå vidare av han och Kalle nu då? Jag va så spänd på att veta, så var det VI, tv tittare som skulle rösta, och då får man inte reda på svaret förräns på måndag. Ahh hatar verkligen att vänta (A)
Men jag tycker i alla fall att Kalle har mycket bättre röst än Piotr, men Piotr verkar vilja det så sjukt mycket. Ech vi får helt enkelt se vem som går vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0