EN APPLÅD FÖR MIG

Jag kom nyss hem efter en jävla joggingrund, HELT SJÄLV? Men med musiken i öronen så va det inte alls jobbigt. Men jag lyckades ramla precis i början o skrapa upp båda händerna och ena knät. Där sprang jag och tänkte på danserna ovetandes om att det är ett fucking hål i asfalten och plötsligt låg jag på marken. Men jag sprang vidare ändå, hård som jag är. Haha...
Ska duscha nu och sen kanske KANSKE räkna matte om jag orkar, lite övning inför nationella bara, det hade ju faktiskt varit bra. Imorron är det nationella i engelska förrästen, och jag är pissrädd helt seriöst. För den enda skillanden på min engelska i gymnasiet är att jag är sämre. Låter bra va?

Nej nu orkar jag inte skriva mer, HEJ SVEJ!

Kommentarer
Postat av: Ewe

alla har nationella imorn utom vi på HR typ :O

2010-04-27 @ 16:59:19
URL: http://ewelew
Postat av: Anonym

Jaa men tydligen inte vi?? :O helt cp :S

2010-04-27 @ 20:48:52
Postat av: Nord

Haha jag kan se det framför mig när du trampar i gropajävelen xD

2010-04-28 @ 06:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0