19 AUGUSTI = FÖRSTA SKOLDAGEN

Igår fick jag fan panik när jag såg vårt schema, eftersom att det stod att vi slutade klockan 6 på tisdagar. Men som tur är hade det blivit något fel så nu är det senaste jag slutar halv 5, något bättre i alla fall.
Pluggandet började redan idag men vi fick dra hem tidigare eftersom det inte finns någon teckenspråkslärare än, men nästa vecka så skulle det vara fixat. Ser faktiskt fram emot det, något lite mer annorlunda från allt annat. När jag kom hem satte jag igång den älskade musiken direkt, tog lite sorbet glass som jag hittade i frysen och njöt.



Förrästen, ni har märkt att jag blivit duktigare med bilder? Det är för att jag äntligen fick en liten söt rosa digital kamera när jag fyllde år!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Jag har oxå läst teckenspråk, gjorde de i 2 år. Jag trodde att ni skulle ha Christina, som jag hade men hon har kanske slutat ? Ses på lördag :)

2010-08-19 @ 21:27:14
Postat av: Melinda

Ja hon har antagligen slutat då för det finns ingen längre. Ja, vi ses på lördag! :)

2010-08-19 @ 21:33:08
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0