PLUGG DAG

Var hemma från en enformig skoldag vid fyra. Hade en och samma lärare tre långa lektioner i rad men sista lektion så hade jag teckenspråk som var riktigt kul precis som jag trodde det skulle vara. När jag äntligen kom hem efter en jobbig skoldag väntade ännu mera plugg och jag är fortfarande inte klar eftersom det inte går så bra när man göra läxan framför datorn som ni märker. Men jag ska snart läsa klart den där skitsamhällesläxan o sen ska jag ta en dusch. Var så trött idag i skolan att jag somnade sittandes, då är man fan trött asså!
Käkade nyss middag och sen tog jag och mamma ett långt snack, nästa lördag börjar hon på viktväktarna och till och med jag ser fram emot det. Ska bli så kul att se hur det kommer gå och plus få äta annan godare + nytigare mat. Dels så behöver jag också gå ner i vikt nu (nej jag leker inte jag är dum i huvet tror jag e tjock måste banta) för som ni alla vet så har det ju varit sommarlov och kilona har ökat lite så dom få kilo jag gått upp ska fan bort igen hahah. För jag har faktiskt i mina gener att bli smällfet jävligt lätt, eller i alla fall på mammas sida. Pappas sida är ju spinkiga allihopa. OCH SNART BÖRJAR JU DANSEN, det ska bli riktigt kul men min kondis är åt helvete nu. Ajja nu ska jag sluta babbla och göra läxan, hajsvaj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0