fan vad svårt allt är men ändå så lätt

Jag sitter här i sängen bredvid Linus på tisdags kvällen och gråter när jag inte åker hem förräns på söndag. Förstår ni hur jävla jobbigt det är? Denna dagen har varit helt jäkla underbar, säkert därför jag mår så extremt dåligt över att jag ska åka hem på söndag just idag.
Det började med att Linus äntligen fick sin dator som han tjatat om sen jag kom, och att se honom lycklig gör ju mig också lycklig såklart. Vi köpte platser på bion för att se New Moon, och lite senare drog vi in till Stockholm. Vi gick och hämtade ut biljetterna och sen gick vi till en tacobar där vi satt oss och åt nacho, fy fabian va gott! Vi gick sen tillbaka till bion, köpte två stora läsk, en stor chips och en stor popcorn (folk glodde snett på oss hehe). Vi tog sedan vår plats i biosalongen, och de där två timmarna och tio minutrarna som New moon varade gick hur snabbt som helst, VILKEN JÄVLA GRYM FILM! Vissa hade sagt till mej att ettan va bättre och att jag inte skulle ha för höga förhoppningar medans andra sagt att den var sjukt bra. Så jag var inte inställd på någonting, varken bra eller dålig typ. Men den var verkligen bra, nästan så jag gillade den mer än ettan.

Förrästen, i söndags var jag, Linus och hans familj på ett äventyrsbad. Super kul va de, med någon slags fors och bastun gillades också. Synd bara att dom inte hade någon gemensam bastu för killar och tjejer, men det gick bra med Linus lillasyster också.

Igår var vi bara hemma och mös hela dagen, eller vi drog en sväng till Ica för att köpa godis och skit som man blir fet av som vanligt. Fy vad jag känner mig tjock..när skolan drar igång ska det verkligen inte vara såhär mycket skitmat. Men vadå, nu är det ju faktiskt lov trots allt så lite ska man ju tjocka sig, det hör liksom till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0