SOM BORTGLÖMD

Det är precis vad min blogg är nu under sommaren. Men jag saknar faktiskt att blogga en hel del, så jag kaanske kommer börja lite nu men antagligen blir det inte så. Men efter sommaren kommer jag börja igen...tror jag. Vafan, egentligen, varför bloggar man? Vem fan vill veta vad jag gör hela dagarna liksom?
Idag vaknade jag i alla fall med ett äckligt öga, helt geggigt och ont gjorde det också. Jag är fortfarande hos Linus och imorron är det bara en månad kvar med varandra, det känns jätte hemskt. Tiden går äckligt fort!

Nu när vi är hos Linus badar vi varje dag och vi har varit ute med deras båt flera gånger. Nästa helg kommer bli grym! Då ska vi sova på båten och besöka gröna lund och skansen, redigt najs. Men nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen istället.



Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag hade visst bytt plats på siffrorna, 43sdg äre :)<3

2010-08-04 @ 15:44:21
URL: http://43sdg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0