KAN MAN MÅ SÄMRE?

Igår åkte jag hem från Linus och hela tågresan hem så satt jag och höll mig för gråt. Sen mötte jag mamma och då tänkte jag på annat då vi har gjort om i köket och så, så det var riktigt skönt. Jag läste mejlen och såg att jag fått jobb två gånger i veckan och blev överlycklig. Såg även att det står på vårt schema att vi ska ha dansträning två gånger i veckan och jag började fan jubla, haha.
Sen kom kvällen. Efter att ha pratat med Linus, och ja under tiden med, så bröt jag fan ihop. Ifrån att nästintill inte gråtit någonting igår så grät jag hela natten. Slutade med att jag fick sova hos mamma, för fan vad jag kände mig ensam. Jag vill sova i Linus famn som vanligt igen, mår fan inte bra annars.

Men vi båda har verkligen mått piss den senaste veckan. Mått illa konstant och inte haft någon aptit, så han flyttar nog hit till jul. Jag hade varit världens lyckligaste för det är sämst att va ifrån honom.

Kommentarer
Postat av: cecilie

2011-08-18 @ 11:20:03
Postat av: Cecilie

sv: usch ja vad jobbigt :( hoppas för er skull att han flyttar ner :D

2011-08-18 @ 11:20:33
URL: http://nattstad.se/cecilies
Postat av: Cecilie

sv: Fan vad kul!! :D

haha jaa jag bor i det röda tegelhuset precis mitt emot lappland :D

2011-08-18 @ 15:55:39
URL: http://nattstad.se/cecilies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0