600 reklamblad utdelade

Puhhh, vilken dag! Började med att gå upp klockan 6 för att dra till praktiken. Chill och kul där idag igen, men det tar ändå på krafterna att verkligen lyssna på vad brukarna säger och få ihop det till en något sådär bra mening...haha kan vara riktigt svårt ibland eftersom vissa bara kan säga enstaka ord. Som tex..ja och nej. Men på dom två orden kommer man faktiskt ganska långt.

Jag var hemma vid tjugo över tre och sen stack jag och sandra ut och delade ut reklamblad till hennes gudfars blomsteraffär. Haha asså 600 hus, fattar ni vad vi har cyklat runder och vad många hus de egentligen är? Vi trodde dock att vi delat ut till typ 1000st eftersom att bunten med papper INTE var liten! Men vi hade de kul på vägen så de var inte så himla jobbigt förutom i slutet eftersom jag inte hade ätit sen 12 idag.

Men nu har jag ätit och ligger här med en jobbig huvudvärk. Ska ringa min älskling nu och bara njuta av att få höra hans röst och sen ska jag sova godare än någonsin. NATTI NATTI!

Kommentarer
Postat av: emelie

Har frågestund på bloggen, fråga xakt vad ni vill! ingen fråga är för dum! Håller på tills kl. 14.00 imorgon! Fråga på!! =)

2009-12-07 @ 23:06:27
URL: http://emeaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0