allt flyter på som de ska

Upp klockan sex imorse igen för att dra till praktiken. Konstigt nog så har jag varit tröttare idag än vad jag var igår även om jag la mig typ 3 timmar tidigare igårkväll. Ajja, får kämpa på. De är i alla fall hyffsat kul på jobbet och tiden går fort som fasen.
Fick dra hem tidigare idag också, var hemma redan tjugo över två..alltså en timme tidigare än vanligt. Skönt de, och skönt är det också att dom tycker jag är så duktig som jobbar så länge utan en enda rast så jag får börja klockan åtta nu istället för halv åtta, najs ju!

Nu ska jag ta en dusch och ta på mig några mysiga kläder, och sen antagligen börja så smått med maten. MEN först ska jag lägga in pepparkaks bilderna som jag äntligen fått över från kamerna. So here you gooo! :D




Jag lovar att det inte finns någon snyggare peppakaks bakare i hela vida världen!









Om ni undrar varför Linus har en så fin frisyr på denna bilden är det för att jag alltid envisas med o ta bak hans hår bakom hans öron. Han hatar det, jag älskar det. Han blir så fin i det. Inte för att jag tycker han alltid ska ha de så, men han ser så mysig ut. HIHI!


Kommentarer
Postat av: Persson

Mycket fint tröja! Hammarby <3

2009-12-10 @ 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0