jobba är kul

Faktiskt! Förutom att jag får gå upp klockan sex så gillar jag jobbet riktigt mycket faktiskt. Idag har vi bara gått en promenad, ätit, handlat och bakat pepparkakor..skönt eller vad?
Jag blir verkligen glad av att vara där också, brukarna får mig verkligen på bra humör med sina kramar och med alla roliga saker dom har för sig. "Uhhe kramar av dom" tänker ni säkert, det gjorde jag också innan. Men saken är den att det är inte alls äckligt, man blir bara glad att dom tycker om en och att man kan göra dom glada. Och när dagen är slut och dom frågar om man kommer imorgon igen känns det jäkligt bra eftersom man märker att dom vill ha en där. Nej, detta går mycket bättre än väntat asså!

När jag kom hem hämtade jag bara snabbt lite pengar och cyklade sen till Coop för att köpa comviq kompis, så jag kan messa med my love. Annars har jag bara suttit här och ätit middag. Men nyss beställde jag faktiskt tågbiljett, så den 26 åker jag till min Linus finus, längtar redan!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hur är det med dig?^^

2009-12-01 @ 20:17:12
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0