så satans kallt

Nej hösten gillar jag verkligen inte, så himla kallt och regn typ varje dag. Fast jag gillar kläderna som kommer på hösten, alla koftor och mysiga kläder.

Skolan idag var chill, precis som dom allra flesta är faktiskt. Vi körde basket idag på idrotten, och helt ärligt så är detta typ första gången någonsin som jag tycker basket är kul. Bra de ju, och nästa idrottslektion ska vi gymma igen, ahh så kul!
Har nyss kommit hem från en runda med hundarna, bara jag som har fobi för hundbajstunnor..fan va äckligt seriöst. Klarar inte av att öppna locket på en sånn för vill inte nudda den, så tar med påsen och öppnar den och sen får den stå öppen för jag kan ju inte stänga den sen igen...haha.
Blir dans ikväll, ragga, ska bli mega kul. Men just nu börjar jag få lite huvudvärk, inte bra..men om det blir värre så löser ju iprem det lilla problemet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0