skön dag, eller vad?

Men tjena! Inte skrivit sen i lördags, blir lite dåligt med de när Linus är här. Drog till skolan idag och gjorde ett referat prov och sen fick jag cykla hem igen. NAJS, fast ska till min APU-plats vid ett...på sallerup, vilket är andra sidan stan, inte lika najs.
Linus är fortfarande här och han stannar till söndag, megamysigt. Blev så jädrans glad igår när vi fick reda på att han fick stanna. För annars hade han åkt hem idag, och då hade denna dagen varit sämst. Men nu är de ju inte på de viset, så jag är glad. ;)

Det var mysigt hos mormor och morfar i lördags, åt massa kina mat, tårta och sånt gottigt. Men fick åka hem rätt tidigt eftersom jag verkligen inte mådde bra. Min hals var helt crazyyy haha, seriöst den typ brann. Så jag fick åka hem och sova.
På söndagen tog vi det mest lugnt tror jag? Minns inte riktigt. Vi åkte i alla fall med pappa och kollade var min APU låg..och det var ju som sagt på sallerup.
I måndags följde Linus med mig till skolan och sen drog vi upp till mc donalds och åt lite. På kvällen dansade jag och det var kuuul som sören måste jag säga. Dansen sitter som smäck, haha.
Igår, tisdag då..va hände då egentligen? Absolut ingenting, vi va ute med hundarna både på dagen och kvällen, åt typ tusen äggmackor som Linus blev helt beroende av och ja, tog det bara riktigt lugnt.

Nu ska jag krypa ner i sängen med Linus en stund (han sover) innan jag måste göra mig redo för att cykla till sallerup..YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0