hello :)

Nu sitter jag äntligen hos Linus, eller har ju varit här sen igår. Har längtat efter detta i flera veckor och nu är det, happy face!!! Kommer nog inte skriva så mycket dem här dagarna för ska ju umgås med Linus såklart. Fast nu sover han, så det är därför jag skriver. Det är fest ikväll, men jag tror vi kommer stanna hemma och mysa istället.
Tågresan igår var seg som fan, men det var ju värt de. När jag stod i gången och väntade på att dörrarna skulle öppnas såg jag linus där utanför, shit vad glad jag blev.
Vi drog en snabbis till mc donalds eftersom jag var vrålhungrig, sen hem till Linus. Blev en myskväll med idol som vi missade.
Nu ska jag nog ta och läsa en massa andra bloggar, wihu.
Hejsveeej


En söt bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0