plugghäst

Ja, jag gjorde det! Jag gick upp klockan halv nio på min sovmorgon och pluggade. Helt sjukt egentligen. Men det känns så mycket bättre nu när jag förstår i alla fall lite mer av dem där jobbiga texterna. Längtar tills jag har gjort det där jobbiga provet och bara kan lägga det bakom mig. Jag lyckas alltid stressa upp mig själv så himla mycket inför prov.

Åt två äggmackor till frukost och det var så himla gott. En bra belöning efter pluggandet helt enkelt. Tror jag ska käka en klementin nu också bara för att det är så satans gott.
Om ca 20 min ska jag cykla iväg till skolan också. Pappa har fixat mitt styre nu så förhoppningsvis är det inte så jäkla snett mer. Haha, de va en kvinna som gick in i värsta busken en gång bara för hon trodde jag svängde mot henne för att det såg så ut på mitt styre...lite synd om henne kanske.
Ohh han har nog pumpat mina hjul också, så nu kommer det nog gå undan när jag cyklar.

Blir en snabb skoldag idag. Bara matte och svenska, ohh det är rktigt skönt med måndagar. Fast när jag kommer hem måste jag plugga igen...inte lika kul. Men sen är det ju dans, och det är så kul att jag blir helt sprallig av tanken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0