snart pizzadags!

Ohh nu kommer snart mamma och pappa hem med en pizza som jag ska njuta av, mums!

I alla fall så spenderade jag gårdagen med Sandra och massa andra folk. På förmiddagen var jag med Sandra & Hampus, det var trevligt. Vi satt och kollade i en tidning med kläder och kommenterad hur "snygga" tant-troser är, haha.
Vid sex tiden drog jag hem och åt en riktigt god middag, grillat, pommes och sallad. Det äter vi typ varje helg eftersom alla i familjen älskar grillat kött. Efter det så kom min brors tjej Amanda hit. Hon byggde på mina naglar, och de blev himla bra! Naglarna blev klara vid tio tiden och då drog jag till Niclas där Sandra och massa folk var. Dem hade kollat på fotbollen...som inte gick så bra. Drog hem vid tolv-halv ett tror jag, satte mig vid datan med popcorn och läsk, mysigt som tusan. Sen blev det läggdags, och jag sov rktigt gott.

Naglarna blev jätte fina. Och tänk att Amanda bara är nybörjare, tänk så extremt bra de kommer bli när hon gjort de där några gånger! Om det är någon som gillar naglarna och skulle vilja få sina naglar fixade, så kostar det 50kr. (Fast jag fick det gratis eftersom jag är försökskanin, lucky me!)





Idag har jag bara sovit, sovit och sovit. Nej men vaknade vid elva tror jag. Låg kvar i sängen ett bra tag med datan. Läste bloggar som vanligt, asså det är så jäkla avslappnande och kul. Åt sedan frukost och kollade på teve. Gick in på mitt rum och somnade i två timmar, fy tusan vad skönt det var. När jag vaknade städade jag snabbt undan lite på mitt rum och sedan tog jag mig ett bad. Jag lyckas aldrig bada lika länge som när jag var liten..fast kanske inte så konstigt, då lekte man ju när man badade, hehe. Jag vill få dem där russin fingrarna när jag badar, för de hör liksom till, men jag orkar inte bada så pass länge!
Nej, nu kommer säkert mamma och pappa med den goda pizzan vilken sekund som helst. Så ni får ha de så bra, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag är lite avundsjuk på din pizza...

2009-10-11 @ 19:40:53
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

naglarna blev sjukt fina :D

2009-10-11 @ 20:29:15
Postat av: Anonym

naglarna blev sjukt fina :D

2009-10-11 @ 20:29:28
Postat av: Anonym

hur kontaktar man henne (A)?

2009-10-12 @ 17:47:06
Postat av: kimelisabethelinor

JAG VILL :O:O:O:O

2009-10-13 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0