TJENNA

Har varit hos Sandra ikväll på hennes släktkalas. Hon fick en massa fina saker, av mig fick hon ett par örhängen. Hoppas hon tyckte om dem. Vi åt riktigt god smörgåstårta och riktigt god tårta, och vi blev riktigt mätta. Men vi stannade inte hos Sandra så länge utan vi drog till Hampus och kollade på idol & en film. Chill kväll, och mycket trevligt.
Skolan idag gick ganska fort, men jag var lika trött som vanligt - ganska jobbigt.
Efter skolan skyndade jag mig hem, gick ut med hundarna sen drog jag och mamma vidare till Nova Lund. Jag köpte mig ett par nya skor, ett armand och massa ringar. Super-nöjd blev jag faktiskt. Kan fota det imorgon och lägga in så ni får en titt.
Snackade nyss med min Linus, han är så jäkla underbar och så jäkla älskad!

Men nej nu ska jag väl läsa lite bloggar och sen nanna kudden, ska bli skönt. Och ännu skönare ska de bli att sova länge imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är klart jag gillar dom, dom är skitsnygga ju! :D

taaack <3

2009-10-11 @ 01:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0