MISS IT

MAJ månad. Jag hade precis blivit opererad, jag var så jävla förälskad och hade precis fått hopp om att det kunde bli något, sista tiden på Norrevång, jag skaffa löshår, vackert väder...asså de kanske låter som konstiga saker som att jag blev opererad. Men livet lekte, de hände saker, allt var spännande, jag var nöjd med mig själv och mådde riktigt bra.
Nu ska ni inte tro att jag mår dåligt nu, för så är det verkligen INTE. Jag har min älskade och kan inte bli lyckligare, men jag saknar värmen och att kunna vara ute och hitta på saker!
Jag saknar mitt blonda långa hår, men tror inte jag kommer bli blond igen på många många år, eller?


Blont hår med löshår, miss it!


Sista tiden på Norrevång med världens bästa klass, här var de spexfoto som gällde!


De var dansuppvisning och jag va så satans taggad!


VARNAR ER SOM ÄR LÄTTÄCKLADE



Tänkte att när jag ändå snackar om operationen kan jag lika bra visa er hur fin min mage var, trots att det var i April. Min mage var ganska så öppnad HAHA. Och fina trosor och byxor fick jag också ha på mig där på sjukhuset.


Sen fick jag bytt "lappar" och åka hem, var nååågot drogad på smärtstillande...spydde gjorde jag också.


Förstår seriöst inte hur man kan operera sig frivilligt, nu syftar jag på plastikoperation. NÄÄ aldrig livet!


Kommentarer
Postat av: emelie

JAG SAKNAR DEJ MELIIINDA! :'(

2010-02-08 @ 23:24:18
URL: http://franzeaemelie.blogg.se/
Postat av: Ewe

HAHA vilken bild :O

2010-02-09 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0