HELG

Förlåt för dålig uppdatering och sådär som alla andra bloggare brukar skriva när dom inte skrivit på ett tag. Men igår hade jag ingen ork innan dansen, och efter dansen var klockan mycket och då var de en snabb dusch och sen sängen som gällde. På tal om dansen, fy fan va rolig den va igår! Blev en del moves på golvet o sånt, olala. ;)

När jag kom hem från skolan idag så var de bara till att duscha packa direkt. Och nu sitter jag och käker en risifrutti, HALLON SKA DE VA! Alicia kommer snart och då ska vi åka hem till henne och mysa. Kolla filmer och antagligen snacka en jävla massa. De blir en kul kväll helt enkelt, ha de så bra ni med. Kanske skriver senare om jag har tid, för kommer antagligen ta med datan till Alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0