FÖRSTA DOPPET 2010

Vaknade först vid nio idag men tvingade mig själv att somna om, så sen vakande jag inte förräns halv tolv. Duschade och fixade mig för att sen dra ut och träffa Emilia. Riktigt kul att få snacka av sig med henne igen för det har vi inte gjort på typ 1 år. Helt sjukt, innan va vi med varandra flera gånger i veckan.
När jag kom hem igen så gick jag mest runder i trädgården och sen dammsugade jag poolen. Efter det blev det årt första dopp och det var riktigt skönt, 20 grader i poolen redan. Nu sitter jag här och är svinhungrig, men vi ska väl snart beställa pizza.

IMORRON KOMMER BABE!

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Vill också ha en pool!!:D



Hoppas du har en supertrevlig dag sötnos!

kika gärna in min tävling<3

2010-06-07 @ 13:44:11
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0