LINUS ÄR BÄST

Det är han verkligen, finns INGEN som är så bra som han. Helt underbart att han är min. Idag när jag loggade in på bilddagboken så hade jag fått ett privat meddelande från en tjej som heter Sofie som bor i Nynäshamn..eller kanske Ösmo, men ja det är Linus kompis i alla fall. Hon skrev ett meddelande som gjorde mig så lycklig att jag började gråta, hur underbart är inte detta:

Melinda! Jag måste bara berätta en sak för dig. Igår hamnade jag på samma fest som Linus och efter nån timme bad han mig följa med på promenad för han kände sig lite nere. Jag förstod direkt att det var för att han saknade dig. Han sa så fina saker om dig och jag bara tänkte att om någon nånsin kommer tycka om mig ens hälften så mycket som han älskar dig, då skulle jag vara en av de lyckligaste på jorden!
Du är hans liv, han är aldrig så bra som när han är med dig och varje gång någon av er åker ifrån den andre säger han att det känns som hans hjärta bara slits ur kroppen på honom. Han sa det: "Det är den värsta känslan, att kunna se henne genom tågfönstret och göra slängkyssar men veta att jag inte kan ta på henne eller hålla om henne."

Han har säkert sagt alla de här sakerna till dig förrut, men jag tycker det var viktigt att du får veta hur fint han pratar om dig även när du inte är där. Han säger inte bara saker för att DU vill höra dom, utan för att det är vad han verkligen känner.
Ni är hur fina som helst tillsammans. Önskar er all lycka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen gud vad fint, det är nästan så man blir tårögd :').

2010-03-01 @ 14:07:10
Postat av: nathalie

oh, tillochmed jag fick tårar i ögonen av det med tågrutan :|

2010-03-02 @ 08:36:59
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Elin

och till och med jag fick också tårar i ögonen!

2010-03-03 @ 06:05:51
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: kimelisabethelinor

jag får ALLTID tårar i ögonen när jag läser om er två. sinnes.

2010-03-07 @ 11:46:10
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se
Postat av: Sofie (Rönninge *blink*)

haha vad gullig du är!

kraamar

2010-03-08 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0