LIVET ÄR TUFFT

Det är nu när man ser hur andra par skiljs åt. När man ser kärlek man trodde skulle vara föralltid förstöras. Man förstår hur lycklig man ska vara för att man är älskad, och för att man har någon att älska. Kärleken är något av det finaste som finns, men också något som kan vara bland det fulaste och hemskaste i världen.
Jag är så sjukt tacksam över att jag har Linus. Någon som jag litar på, kan vara mig själv med och bara ha riktigt kul med. Inga tvång på att jag ska ha den finaste kroppen, det nytvättade håret varje dag, eller vara sminkad från morgon till kväll. Han är perfekt, och han får till och med mig att känna mig perfekt. Och det är så det ska vara. Jag älskar honom, min Linus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0