LEDIG!

Ingen skola för min del idag, sjukt skönt. Vaknade vid halv 10 och hittills har jag både tvättat kläder och dammat hela mitt rum, plus bäddat rent. Så jävla underbart när man är ny duschad att gå och lägga sig i en ren bäddad säng. Heter det så förresten, ren bäddad? Ech, ni fattar vad jag menar.
Ska snart gå ut med hundarna, äta något och sen dra vidare till badet för att jobba. Gud vad veckorna går snabbt, jag jobbade ju nyss? Men det är bra, jag gillar när tiden går fort. Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag ligger och pussas med min babe, men då vill jag inte att tiden ska gå riktigt lika fort!

Kommentarer
Postat av: Jice

Du glömde de allra viktigaste :(

2010-09-15 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0