YES YES YES

Vaknade vid halv tio tror jag? Käkade frukost med mamma och pappa, och sen drog vi vidare till Lund. Var och lämnade in min dator som är sönder, som ni redan vet? Den dör ju hela tiden och min bror kom fram till igår att det beror på att fläkten är sönder, och då blir datorn överhettad. Så nu är den inlämnad och jag hade sånn extrem jävla tur. Om detta hade hänt 1 månad senare så hade inte garantin täckt detta, så jag är så sjukt glad för det.
Imorgon kan jag förhoppningsvis börja använda min mobil igen också, ska bli så jäkla skönt. Måste bara tillägga att jag har fan världens underbaraste pojkvän, bara så ni vet liksom.
Nu ska jag nog snart duscha för mitt hår är som ett jävla smörpaket, skitäckligt. Men det är bra för håret att få vila från massa tvättar hela tiden. För när det är skola, dans, och jobb duschar man ju hela tiden. Kul info va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0