FÖRSTA SKOLDAGEN

Började skolan idag och det ska faktiskt bli skönt med lite rutiner igen. Dock så drar skolan igång på riktigt redan nu och det orkar jag inte riktigt, men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av det hela.
Just nu sitter jag mest och väntar på att pappa ska komma hem för har inte träffat honom på en månad. Sen måste vi åka och hämta Linus dator som varit på lagning.

Har förresten redan fått min första läxa, helt sjukt egentligen. Men det är faktiskt en ganska kul läxa inom kommunikation. Man ska ge en och samma person 5 snälla kommentarer, inte på en och samma gång utan så att personer inte märker något speciellt. Sedan ska man kolla personens reaktion och skriva ner den. Iallafall lite kul för att vara en läxa, eller?


Bild sen igår typ en timme innan jag åkte. Vi gick runt på slottet i jogging och såg jäkligt luffiga ut medan alla andra var värsta finklädda. Det kändes som man var på lite fel plats kanske.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

sv: För vi flyttade hit för typ 3 år sen, så då hade jag redan börjat på ekenäs! :D

2011-08-18 @ 16:44:15
URL: http://nattstad.se/cecilies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0