HELLU

Såg på statistiken att det är ändå typ 15 stackare som klickar in på min blogg varje dag även fast jag typ aldrig skriver. Jag vill så jävla gärna, men just nu gör jag nästintill inget annat än att vara på praktiken, jobba, va i skolan, plugga och jobba på projektarbetet som satan. Jag håller på att stressa ihjäl och varje kväll måste jag säga lugnande ord i huvet till mig själv, haha...sant. Nu är sista dagen på praktiken här i alla fall så efter idag kommer ett moment vara avklarat. Sen har jag och Sofie vårt själva projektarbete den 3-4 januari, och efter det känns det som jag kommer vara lyckligare än någonsin. Ingen stress ingen press bara leva, skönt. Nu ska jag bara klara av tre prov, två inlämningar och en redovisning innan jullovet. Bara till att kämpa på. Och förresten, Linus är hemma igen och mår helt okej han har väl något litet bekymmer men det är i stort sätt bra. Känns skönt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0