GIFT

När Linus fyllde 18 fick han en t-shirt, ett par superman kallingar och en bok jag gjort med MASSOR av bilder och text. Hittade nyss texten jag avslutade hela boken med på datorn så tänkte lägga upp den här. Skrev all text på datorn först innan jag skrev in det förhand i boken. Kan tipsa er om att göra en sånn bok, Linus fick tårar så det blev lyckat. Ja, här har ni sista texten i boken:

Vår andra nyår tillsammans och åter igen lovade vi varandra ännu ett år tillsammans. Men jag hoppas och drömmer om så mycket mer, ett föralltid. Det är dig jag vill dela min vardag med i framtiden Linus. Vet du något jag inte berättat för dig? Att varje gång klockan slår något jämnt som till exempel 22.22, så önskar jag att det kommer vara du och jag föralltid.

Jag kan vara mig själv med dig på ett helt annat sätt än vad jag kan vara med andra. Från dig känner jag ingen press på att jag måste vara perfekt, utan jag kan vara precis som jag är. Ingen har tidigare fått mig att känna att jag verkligen är älskad och ingen har tidigare gett mig så mycket kärlek. Du är verkligen som en drömprins för mig, och vad du än gör kommer du alltid vara den prinsen.

Det går inte en dag utan att jag tänker på vår framtid. När du flyttar hit och jag äntligen kan få vara med den jag älskar mest av allt varje dag. Det kommer vara en så overklig känsla, jag kommer vara världens lyckligaste.

Jag kommer ihåg när vi hade träffats första gången, vi pratade om framtiden redan då. Vi planerade att du skulle komma hit när du fyllt 18, så att vi kunde få vara med varandra utan alla problem. Vi hade dock en sådan tur att vi slapp vänta de där hemska 3 åren, istället kämpade vi för något underbart, för vår kärlek, och vi fick den.

Nu har du fyllt 18 år och jag förstår inte vad jag hade gjort med mitt liv om inte du hade kommit in i bilden förrän nu.  För nu när jag väl har dig, så hade jag inte kunnat leva utan dig, jag hade känt mig halv.

Grattis på 18 årsdagen älskling. Jag hoppas jag kan göra ditt år åtminstone lite bättre genom att bara vara din. Nu är det som sagt inte lång tid kvar tills vi kan bo tillsammans och vi måste stå ut, men jag vet redan nu att vi kommer klara det. En kärlek som är så stark som vår klarar allt.

Jag älskar dig Linus Finus, du är det bästa jag har och någonsin kommer få.



Kommentarer
Postat av: F

Hi, how are you?

Nice blog btw.

2011-03-22 @ 18:46:15
URL: http://frozenyogurt.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 08:37:00
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

2011-03-23 @ 14:27:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Kimpaaaj

återigen får du mig alldeles tårögd genom att bara skriva om er finfina kärlek som jag är sådär äckligt avundsjuk på.

finare par får man leta länge efter,

perfect match!

2011-03-23 @ 19:28:57
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag valt ut den första vinnaren av presentkortet hos one piece of sweden! Men två till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-2-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

2011-03-24 @ 19:43:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0