I'M ALIVE

Jag har varit med Linus hela veckan så därför har jag inte bloggat. All min tid har gått till skolan och att mysa med min Linus. Men nu tänkte jag uppdatera här lite.
Linus kom i söndags och vi var hemma vid 12 tiden, då var det bara för mig att lägga mig och sova, det var ju skola igen på måndagen efter ett härligt lov. På måndagskvällen var det sen dansuppvisning och det var kul, vi blev sminkade av värsta proffset vi fick ju inte glänsa i ansiktet...haha. Sen hängde vi lite med Johan Glans också, ibland är man cool asså.
Tisdagen var det bara mysdags och lite plugg inför matteprov. På onsdagen blev det skriva matteprovet och senare jobba medans Linus badade med Timmy. På torsdagen drog jag till min APU-plats som är Lindebo förskola, och jag tror jag kommer trivas. På kvällen blev det dans.
I fredags drog jag och Linus till Malmö efter skolan. Vi tog tåget vid 3 tiden och var inte hemma förrän 9 på kvällen igen. Vi var nöjda och mös ner oss i sängen med massa godis.
Jag köpte äntligen två stora linnen, ett svart och ett vitt precis som jag behövde. Köpte en turkos tjocktröja, en mascara och en jeansklänning också. Linus kom hem med ett par nya skor på fötterna, ett par jeans, kalsonger och en t-shirt.
Igår var vi bara hemma hela dagen och mös, det var första dagen jag kunde slappna av på 2 veckor, har verkligen haft fullt upp. Och när jag slappnar av så blir jag alltid sjuk, så ni kan ju gissa hur jag mår idag. Lite feber, ont i halsen och huvudet. Men en ipren hjälper det mesta och jag mår lite bättre. Ska snart lägga mig och sova eftersom väckarklockan ringde halv 8 imorse, vi skulle iväg och lämna Linus. Han åkte hem idag och det är ett helvete! Men om två veckor och 4 dagar är jag hos mitt hjärta igen.


Tänkte bara att jag skulle visa hur coola vi va med Johan Glans. Förresten, jag dör så snygg t-shirt jag köpte till Linus i födelsedags present. Jag köpte även ett par kalsonger och sen gjorde jag en bok med massa bilder och MASSA text om oss från början tills nu. Det blev lyckat för min finis började gråta, världens sötaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0