JAG ÄR STOLT

När jag kom hem och hade lämnat Linus kändes allt skit, jag mådde både dåligt eftersom jag var sjuk och för att jag lämnat den som jag älskar mest i världen. Men, då ser jag att jag fått mejl från mitt mattelärare, spänt öppnar jag det och får läsa det här:
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det bästa matteprov som någon SMBF:are gjort de senaste tre åren.
Du fick 46 poäng och en sol av 56 möjliga. MVG var egentligen 45 poäng och två solar MEN då jag varit sjuk
i 4 veckor och inte hunnit gå igenom inför provet så sänker jag gränserna lite så du fär ett MVG på provet.
Än en gång grattis. Det sämsta slutbetyg som du kan få är ett VG i MaB.
Njut av din prao.
Gert

Jag är så himla stolt, glad och lättad. För jag spenderade varje dag på lovet till att räkna lite matte några timmar.
Det var svin jobbigt och jag hatade det, men det var verkligen värt det.

Kommentarer
Postat av: EMELIE - red head!

fan vad kul Melinda :D Grattis :D

2011-03-13 @ 11:34:32
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0