AJ?

Har haft konstigt ont i magen sen jag vaknade. Känns som extrem håll emellanåt. Exakt samma känsla som när jag fick operera bort blindtarmen fast på andra sidan, buhuh, men säkert inget allvarligt, Har lite halsont efter allt dansande ute i kylan igår men fy satan vad kul det var! Ville inte det skulle ta slut så det sög ju lite att musiken stängdes av redan klockan 12. Och sen kan jag inte släppa hur jäkla snyggt det var när Nettan och några andra dansade i fönstrena på stensson med det där röda ljuset. Det var helt magiskt, man kunde verkligen inte släppa blicken!

Som sagt, underbar dag igår, nu ska jag åka på någon mässa med mamma och pappa. Ni får nog någon bild sen igår senare idag. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0