HEMMA FRÅN DA SKOLA

Kom nyss hem från skolan och min sista lektion var dans. Helt sjukt vad kul det är, vill aaaldrig någonsin sluta dansa. Vi gjorde en riktig killerövning idag. Man har typ armarna spända rakt ut i luften och sen gör man olika rörelser där hela tiden med armarna spända precis heeela tiden. Kändes som nacken skulle knäckas till sist så mycket man spände sig hahaha. Men så sjukt kul att pressa sig själv. Nu längtar jag till torsdag för då är det på det igen, i hela  två underbara timmar. Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Hörsss.


Juste färgade håret rött i lördags så jag lägger ut bättre bilder på det senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0