klippning och myspys

Nu har jag tid och skriva igen för Linus och massa andra har fifa-turnering. I söndags drog vi och mötte Jesper, deras typ halvbror eller vad man ska kalla det. På kvällen spelade vi poker och bara tog de lugnt. Vi tänkte egentligen dra och bowla men klockan var för mycket, så det blev på lördagen istället. Gissa vem som vann? Hehe. JAG såklart! :D Linus lyckades slå en volt ute på banan också hahaha, misslyckat! Och sen kaste rayen klotet åt fel håll och jag råkade kasta för tidigt så klotet kom tillbaka HAH. MEN VANN GJORDE JAG ÄNDÅ!!!

Idag drog vi till ICA för Linus skulle köpa batterier till sin xbox kontroll eftersom dom skulle ha fifa-turnering ju. Sen när vi kom hem var klockan redan typ fem, så då käkade vi middag och sen tvingade Linus mig att klippa honom. Trodde verkligen de skulle bli skit men de blev fan bra. Så nu ligger jag bara här och myser medans dom spelar, faktiskt skönt.

Kommentarer
Postat av: matilda

Gott Nytt år! :)

2009-12-31 @ 11:58:15
URL: http://tildaas.webblogg.se/
Postat av: matilda

haft en fin nyårsafton? :)

2010-01-01 @ 11:55:28
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0