detta skrämmer mig

Var tog vi vägen, jag och min kusin? Min emma-klämma som jag snackade med precis varje dag. Vi har glidit ifrån varandra, visst vi är fortfarande där för varandra när det är något och så. Men det är mest stora och allvarliga saker det handlar om då. Allt småsnack vi haft innan, det har liksom bara försvunnit.
Innan var det ju alltid jag som var den stora och fick berätta hur allt var osv, men nu är hon ju själv stor. Och hon lär sig av sig själv, inte behöver hon mig hela tiden. Det är ju bra egentligen faktiskt, men jag saknar det vi hade. Hoppas bara det är en period nu som det är lite dött, vi måste komma igen! Jag ska i alla fall lova mig själv att aldrig släppa henne. För hon har varit min bästa vän sedan hon föddes och det ska hon vara tills jag dör, det bestämmer jag.
När vi var små ringde vi varandra åtminstonde en gång i månaden för att kunna få "leka" över en helg. Vi pysslade..ohh fönstermålning var vår favorit sysselsättning. I timmar satt vi och bara gjorde hur många fönstermålningar som helst. Och den där britney spears filmen vi hyrde gång på gång, bara för att den var så himla bra, och för att vi älskade britney! Haha, Emma du var så söt, engelska kunde du inte, och du kunde inte läsa så särskillt bra,  alltså kunde du inte förstå mycket av den där filmen men ändå älskade du den. När vi skulle sova och gjorde massage sagor på varandras ryggar tills vi somnade. Jag vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt om och om igen!
Att du är så stor nu, ja nu låter jag som en gammal mormor som säger "oj vad du har växt"...men seriöst. Jag hängde inte med alls, från det att du inte använde smink till att du var värsta tonåringen, hur gick det till. Hur kunde jag missa detta?
Jag saknar dig kusin, jag saknar oss som vi var förut. Då du kom hem till oss och pappa bar dig högt upp i luften för att känna hur mycket du växt, och såklart tyckte vi det var lika kul varje gång när han gjorde det.

Emma, jag släpper dig aldrig, bara så du vet. Du är min lilla ängel som alltid är där, ingen som helt plötsligt sviker eller glömmer bort en. Det älskar jag dig för.

Och vi ses ju i helgen! :D

Kommentarer
Postat av: emma

:( saknar daj riktigt mke!

vi har tappat bort varandra

vi som lovat varanda att de aldrig skulle hända oss (o våra barn skulle ha lika roligt tsm som vi har. haha eller vad vi sa)

saknar oss riktigt mke

du har varit med mig från aldra första början o du kommer vara med mig till sista också !

alla stunder med dig är dom bästa

jag kan sitta här i år o berätta hur jävla mke du betyder för mig men kommer ändon inte kunna beskriva hur mke de är, du är som en syster

o du kommer alltid vara den bästa vad som än händer!

jag älskar dej !

2009-11-10 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0