humöret har vänt kan jag lova

Nu är allt på topp. Hade kunnat flyga till mars om jag velat, fast det vill jag inte. För jag vill stanna här och vänta tills den tjugonde för då kommer min älskling!
Ahhh efter hur mycket klödd som helst med beställningen inne på sj sidan, sura miner och miljarder olika kort hittar pappa det magiska kortet. Ett kort som han inte ens visste fanns, som han tydligen hade tusen spänn på. Och det enda kortet som vi hade som man kunde beställa på internet med. Asså vilken tur jag har! Vi visste inte ens vilka av alla siffror vi skulle skriva in utan vi bara tryckte lite, och woup så funkade det. Fatta min glädje! Vilket bra avslut på dagen det blev trots allt.
Linus kommer inte förräns klockan tolv på fredagen, men vad gör de, vi har redan gjort upp en plan! Jag, mamma och pappa kör in och hämtar honom i Lund. Sen åker vi hem och då ska vi spela mario cart, hahahah vi bara älskar det spelet. De blir mega krig asså!

Nej nu ska jag fortsätta tralla runt och bara känna lycka, för det har jag känt för lite idag. PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0