jag hatar egentligen denna dagen

Hej, längesen jag skrev igen. Men nu kommer jag igång igen eftersom Linus har åkt hem, FAN ASSÅ! Hatar det verkligen, kan han inte bara bo här hos mig i mitt hus!
Det var inte kul att vakna upp imorsen, verkligen inte. Tårarna började rinna direkt och jag blev knall röd både i ögonen och runt om ögonen. Vi åt frukost, duschade, städade och packade. Åt en väldigt tidig middag och sen var det nästan dags att åka. Fick skjuss in av mamma och pappa, och Linus var världens finaste. Ta det inte fel, men jag gillar att se honom gråta. Men samtidigt hatar jag de. Vill inte se honom ledsen, men att se honom gråta för att han lämnar MIG känns ändå skönt på något vis, då vet jag att han älskar mig, på riktigt. Vi satt ett tag på perrongen och väntade innan det jävla tåget kom. När han går in i vagnen och jag vet att det blir inte fler kramar, inga fler kyssar, då vill jag bara försvinna.
Åkte hem till lilla Eslöv igen där jag mötte upp tjejerna i stan. Vi kollade på raketerna, och när jag säger att det lät som om det vore krig så överdriver jag inte ett dugg. Jävlar va de small! Nu ska jag snart mysa med familjen, äta lussebullar, pepparkakor och tända första ljuset såklart. Jag älskar verkligen julen!


Måste bara berätta om gårdagen. Den var helt magisk. Jag och Linus vaknade upp rätt tidigt eftersom vi ställt klockan. Vi hade tänkt dra in till Lund och kolla bio, men stackars linus mådde inte så bra så istället blev det att han fick ta en ipren och sova vidare ett tag. Jag gillar faktiskt när han ligger och sover bredvid mig och jag bara kan känna hans närhet. I alla fall så senare när han vaknat ställde vi oss och bakade pepparkakor, fan va mysigt det va. Och lyckat blev det faktiskt också, det trodde jag aldrig om oss två HAHA. På kvällen var vi hemma själva, så vi beställde hem pizza och kollade på Robinson. Senare kollade vi även på Ondskan, as bra är den ju..men fy så hemsk.
Tänkte lägga upp lite bilder sen vi bakade pepparkakor, men mamma och pappas data vill inte läsa mitt minneskort och det funkar inte att lägga över bilderna med sladd, och jag har ingen kortläsare på min data. Så ni får helt enkelt vänta på bilderna tills de funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0