myskväll

Skolan idag gick hur snabbt som helst. Fick reda på resultatet på engelskprovet jag gjorde igår, jadu tanten Ann-Marie är bannemej snabb på att rätta. Fick vg tror jag, i alla fall 93 poäng av typ 110 kanske det var?
Idag har jag inte tänk göra någonting, det är ju jägers idag och jag satt här och blev sugen på att sticka dit. Nästa jägers måste jag verkligen dra på, har inte varit där på hur länge som helst.
Ska poppa lite popcorn och kolla idol med mamma och pappa ikväll. Blir väl mysigt det med, men ikväll är en sånn kväll då jag saknar Linus så jag får ont i magen och blir illamående, det är inte alls kul ska jag säga er.

Hittade photoshop på datorn, har inte varit inne på det hur länge som helst, så jag bara klicka runder lite och gjorde småsaker som jag kom ihåg, mest för att fördriva tiden. Ni kan ju få se bilderna, inte för att dom är så värst roliga.


Eftersom att min fina vovve Ozzie hade röda ögon på denna bilden och det bara gick att fixa ena ögat helt och hållet så fick ni se hans ena sida två gånger,..hehe.


En luftbalong som flög över våra hustak förra sommaren, min bror höll på att skita ner sig när han hörde ett jäkla högt ljud och inte visste var det var. (det var den dära elden som lät) Så började han skrika på mig så går jag in på hans rum och där står han med uppspärrade ögon och kollar ut genom fönstert helt chockad.


Mamma och pappa i Ungern för några veckor sedan.


Om ni undrar varför det är så tråkiga bilder är det för jag sitter på mamma och pappas dator, då min datorsladd fortfarande är hos Linus. Han verkar skita i att skicka tillbaka den :(

Kommentarer
Postat av: Linus

jag skiter inte jag vert bara inte hur man gör :(

2009-11-08 @ 02:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0