nu är han här!

Vi hämtade Linus vid tio över ett igår och snacka om lycka. Satt hela vägen hem och tittade på varandra med värsta leendet..haha han är verkligen de finaste som finns. Just nu sover han vilket jag också önskar att jag gjorde men jag vaknade av min hals. Seriöst, någon som har tips på något som hjälper BRA mot halsont? Sånna där halstabletter som ska hjälpa gör ju inte de, blir fan arg.
Sitter och dricker te nu i alla fall och det hjälper en del, skönt. Förrästen, Reza åkte ut ur idol igår. Det var väl rätt? Fast jag älskar verkligen hennes speciella röst. Men hur kunde Erik vara bland dom sista, kanske för att man börjat tröttna på att han låter lika dant hela tiden?

Idag ska vi duscha och fixa oss för sen blir det att åka till mormor och morfar, för att fira morfar som snart fyller år. Ska äta kinamat...fan va gott. Friterade räkor är ju att dö för! Blir nog en kul och mysig kväll, hoppas ni också får det bra idag. Hejsvejssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt :D

2009-11-22 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0