plugghästnummerett

Men hejsan på er, visste inte att det fanns ett liv utanför skolan och allt pluggande men tydligen!
Har spenderat min dag i skolan från 8.05 till ca 15.20 sen blev det hem och gå ut med hundarna en snabb sväng, sätta igång en maskin tvätt och sen dess har jag pluggat. Helt sjukt trött på skolan nu, prov varje vecka det bara bombar och man får aldrig en lugn dag utan plugg.
Engelsk prov på torsdag plus en redovisning, känns inte alls kul om jag ska vara ärlig, men får göra så gott jag kan.
Ska inte plugga mer idag i alla fall, det är en sak som är säker.

Jag är jätte sugen på att sova, skulle varit sjukt skönt, men ska läsa bloggar istället för det är lite roligare än att sova. Har verkligen ingenting kul att säga idag, ELLER JO!

När jag och Louise går i en korridor efter en lektion så möter vi en kille, så tappade han en tjuga mitt framför mig. Jag och Louise bara kollade på varandra och sen ner på tjugan samtidigt som Louise viskar "ta den!!" jag böjer mig ner och försöker vara diskret och försöker sedan gå som ingenting har hänt men då brister vi ut i värsta asgarvet och kan verkligen inte sluta skratta, så vi fick springa bakom hörnet. HAHAH, asså nej ni tycker säkert inte det var kul men om ni skulle varit med hade ni tyckt det. Just det sätte Louise viskade "ta den" på var så jäkla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0